breadcrumbs_revolution_theme

Що ми продаємо?

В умовах походу питання якості спорядження стоїть досить гостро. Приміром, відклеїна підошва від чобота або відірвані лямки від рюкзака - це, м'яко кажучи, неприємний досвід, який в деяких ситуаціях може коштувати життя. Розуміючи це, ми працюємо з кращими виробниками, які дорожать своєю репутацією і досить часто такі ж походники і екстремали.

Спорядження, яке Ви купуєте в нашому магазині, має необхідні сертифікати якості та знаки відповідності міжнародним нормам. Багато чого з того, що представлено в магазині, протестовано в походах нами особисто, а також нашими друзями і знайомими, до відгуків котрих ми уважно прислухаємося. Тому, асортимент магазину формується дуже прискіпливо, а та чи інша рекомендація, отримана Вами, підкріплена особистим досвідом багатьох туристів.

Якщо не підходить розмір, колір, фасон...

Наше завдання – зробити Ваше приготування до подорожі максимально комфортним і швидким. Тому питання повернення (обміну) вирішується просто – Ви можете замінити або повернути товар протягом 1 місяця, якщо з певних причин він Вам не підійшов або просто не сподобався. Якщо ви не з Києва або немає можливості прийти в магазин – відправляєте товар поштовою службою і ми міняємо на необхідний розмір, або повертаємо Вам гроші зручним способом.

Зі свого боку, ми намагаємося з'ясувати умови використання спорядження. Це допомагає Вам підібрати спорядження, яке максимально підходить під Ваші завдання і робить вибір приємним та легким передчуттям подорожі.

Офіційна частина гарантії

На всі товари, що реалізуються в нашому магазині, надається "заводська" гарантія від 2-х тижнів до 24 місяців в залежності від сервісної політики виробника.

Перевірка комплектності і відсутність дефектів у виробі здійснюється при передачі товару покупцеві. Комплектність виробу визначається описом виробу або посібником з його експлуатації.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • природний знос чи вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом чи ушкодження, виникли внаслідок недбалого відносиння або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину сторонніх предметів тощо);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги струму;
  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;

Подробніше про гарантії та процедуру повернення

Подорожуйте із задоволенням!
Команда Мультиспорт